Suomalais-Venäläisen kauppakamarin puheenjohtajat ja hallitus on valittu vuosiksi 2020 – 2021

Suomalais-Venäläisen kauppakamarin sääntömääräinen syyskokous on valinnut hallituksen puheenjohtajaksi Ilkka Salosen ja varapuheenjohtajiksi Elina Björklundin ja Mikael Pentikäisen. Hallituksen uusiksi jäseniksi valittiin Mona Grannenfelt, Reijo Kangas ja Tapani Kiiski.

Suomalais-Venäläisen kauppakamarin puheenjohtajat ja uusi hallitus vuosille 2020  2021:

Puheenjohtaja Ilkka SalonenEast Office Oy
Varapuheenjohtajat Elina Björklund, Reima Oy ja Mikael Pentikäinen, Suomen Yrittäjät ry

Hallituksen jäsenet:
Mona GrannenfeltNanten Group Oy
Esa Hyvärinen, Fortum Oyj
Kari Kauniskangas, YIT Oyj
Reijo Kangas, Business Finland Oy
Tapani KiiskiRaute Oy
Pekka Kovanen, KPA Unicon Oy
Jussi Kuutsa, Posti Group Oyj
Hanna Laurén, Finnair Oyj
Elisa Markula, Tikkurila Oyj
Kai Paananen, SET Group
Juho Romakkaniemi, Keskuskauppakamari

– Lämpimät onnittelut kaikille valituille ja erityisesti uusille hallituksen jäsenilleKiitämme hallituksesta pois jäänei jäseniä Etelä-Savon maakuntaliiton Pentti Mäkistä, Lumon International Oy:n Tapani Kinnusta ja Tieto Finland Oy:n Markus Suomea aktiivisesta hallitustyöstä ja hyvästä panoksesta strategiatyössämme, sanoi Suomalais-Venäläisen kauppakamarin toimitusjohtaja Jaana Rekolainen syyskokouksessa.

Syyskokouksessa esiteltiin ja hyväksyttiin vuoden 2020 tulo- ja menoarvioesitys ja toimintasuunnitelma. Kauppakamarin uuteen strategiaan pohjautuvasta toimintasuunnitelmasta nostettiin esille erityisesti kokonaisuudet: jäsenyyden vahvistaminen, vaikuttava viestintä, Team Finland -palveluketjun vahva toimija, asiakaslähtöiset palvelut ja osaamista kasvattava, motivoiva työpaikka.

Syyskokouksen päätteeksi pitkäaikainen hallituksen puheenjohtaja Esko Aho nimitettiin Suomalais-Venäläisen kauppakamarin kunniajäseneksi.

Lisätietoja:

Jaana Rekolainen, toimitusjohtaja, Suomalais-Venäläinen kauppakamari, puh. +358 400 45 77 43, jaana.rekolainen(at)svkk.fi

Ilkka Salonen, hallituksen puheenjohtaja, Suomalais-Venäläinen kauppakamari, puh. +358 50 3373569, ilkka.salonen(at)eastoffice.fi

Suomalais-Venäläinen kauppakamari – ainutlaatuinen mahdollisuuksien verkosto

Suomalais-Venäläinen kauppakamari, SVKK, on johtava Venäjän-kaupan asiantuntijaorganisaatio, joka yhdistää suomalaisen osaamisen ja mahdollisuuksien Venäjän. Meillä työskentelee yli 20 Venäjän-kaupan asiantuntijaa, jotka palvelevat yli 630 suomalaista ja venäläistä jäsenyritystä sekä kaikkia Venäjän-kaupasta kiinnostuneita.

Rakennamme liiketoiminnan mahdollisuuksia Suomen ja Venäjän välille tarjoamalla yrityksille parhaan tavan hyödyntää Venäjän-kaupan mahdollisuudet. Meidän tärkein tehtävämme on auttaa asiakastamme menestymään. Meiltä saat aina ajantasaista ja luotettavaa tietoa Venäjän kaupasta ja liiketoimintaympäristöstä.