Skip to Content

SVKK Club Online: Suomalaiset elintarvikkeet ja palvelut Venäjällä – asiakaskokemuksen rakentaminen ja tuoreet kuulumiset

Aika
Paikka
ETÄYHTEYS + FI

Suomalaisia tuotteita – elintarvikkeita ja kuluttajatuotteita – löytyy mukavasti venäläisten kuluttajien ostoskärrystä, elintarvikepakotteista huolimatta. Venäjälle ei viedä vihanneksia, hedelmiä eikä eläinperäisiä tuotteita, mutta muille tuotteille ovet ovat enimmäkseen avoinna. Ostopotentiaalia on tunnetusti paljon ja suomalaisia tuotteita ja laatua arvostetaan.

Tuotteiden jatkuva uudistamisen tarve ja kuluttajalähtöisyys muokkaavat ja monipuolistavat niin ruoka- kuin kulutustuotteidenkin maailmaa. Kuluttajat ovat yhä tietoisempia eri trendeistä ja ilmiöistä, ja samalla myös odotukset tuotteita kohtaan muuttuvat. Laatu, vastuullisuus ja hyvinvointi nousevat arvostuksissa korkealle. Kuluttajalähtöinen ajattelu tuotteiden suunnittelussa luo pohjaa myös hyvän asiakaskokemuksen syntymiselle niin tuotteiden kuin palveluidenkin kohdalla.

Liity linjoille ja kuule, mitä kuuluu suomalaisille elintarvikkeille ja palveluille Venäjällä ja miten SOL on onnistunut asiakaskokemuksen luomisessa Venäjällä.

Mikko Söderlund – Founder, Managing Director, Raseborg LLC
Elintarvikkeita ja kulutustuotteita – tuoreet kuulumiset Venäjältä

Anna Mahlamäki – Development Manager, SOLEMO Group
Asiakaskokemuksen luominen ja sen merkitys asiakasuskollisuuden saavuttamisessa

Etäosallistuminen vaatii vain toimivan nettiyhteyden.

Ilmoittauduthan 14.4. mennessä oheisen lomakkeen kautta tai sähköpostitse marjut.sirola@svkk.fi

Lähetämme sinulle 14.4. linkin webinaariin. Tarkkailethan siis postiasi!

Jos et jostain syystä saa linkkiä sähköpostitse, laitathan viestiä meille. Muista myös tarkistaa roskapostikansiosi!
Joskus näillä viesteillä on tapana päätyä väärään paikkaan.

Webinaari on maksuton ja tarkoitettu jäsenyrityksillemme.


Tilaisuuden aineiston voit ladata tästä (vaatii jäsenkirjautumisen):

 

Back top top