Skip to Content

SVKK Club: Suomalaiset elintarvikkeet ja kulutustuotteet Venäjällä – kuulumisia, trendejä ja asiakaskokemuksen rakentamista

Aika
Paikka
ETÄYHTEYS

Suomalaisia tuotteita ja elintarvikkeita löytyy mukavasti venäläisten kuluttajien ostoskärrystä – elintarvikepakotteista huolimatta. Venäjälle ei viedä vihanneksia, hedelmiä eikä eläinperäisiä tuotteita, mutta muille tuotteille ovet ovat enimmäkseen avoinna. Ostopotentiaalia on tunnetusti paljon ja suomalaisia tuotteita ja laatua arvostetaan.

Tuotteiden jatkuva uudistamisen tarve ja kuluttajalähtöisyys muokkaavat ja monipuolistavat niin ruoka- kuin kulutustuotteidenkin maailmaa. Kuluttajat ovat yhä tietoisempia eri trendeistä ja ilmiöistä, ja samalla myös odotukset tuotteita kohtaan muuttuvat. Laatu, vastuullisuus ja hyvinvointi nousevat arvostuksissa korkealle. Kuluttajalähtöinen ajattelu tuotteiden suunnittelussa luo pohjaa myös hyvän asiakaskokemuksen syntymiselle niin tuotteiden kuin palveluidenkin kohdalla.

Liity linjoille ja kuule, mitä kuuluu suomalaisille elintarvikkeille Venäjällä ja millaisia kulutustrendejä on havaittavissa.
Kuulemme myös, miten SOL on onnistunut asiakaskokemuksen luomisessa Venäjällä.

Mikko Söderlund – Founder, Managing Director, Raseborg LLC
Elintarvikkeita ja kulutustuotteita – tuoreet kuulumiset Venäjältä

Anna Mahlamäki – Development Manager, SOLEMO Group
Asiakaskokemuksen luominen ja sen merkitys asiakasuskollisuuden saavuttamisessa

Etäosallistuminen vaatii vain toimivan nettiyhteyden, saatte liittymislinkin pari päivää ennen webinaaria.

Jäsenet saavat sähköisen kutsukirjeen tapahtumaan 24.3.

Voit ilmoittautua webinaarina pidettävään jäsentilaisuuteeemme 14.4. asti oheisen lomakkeen kautta, sähköpostikutsussa olevan ilmoittautumislinkin kautta tai sähköpostitse marjut.sirola@svkk.fi

Back top top